Monday, December 20, 2010

ohh..pemeluh~~


oh..so..
pemeluh yang aku cuba sampaikan ialah ~~ cardigan..or sweater :P
haha..please don't called it baju 'pembasah ketiak'
ouch..kena kepala sendiri..
adeh..
maybe it is unreasonable to wear the cardigan in our hot humid busy climate here..
but..
for some reason..
 'kami', the wearers..
dominantly..yang pakai tudung..
dan duduk studio mcam kami..
studio kami sejooook~~
kebanyakan baju aku lengan pendek..
so..untuk lebih selamat..
cardigan is my hero..
tapi korang jangan salah anggap..
cardigan yang aku pakai nipis dan labuh..

lagi satu...
aku ni pemalas sket..
agak2 nak kluar..
sentap cardi and tudung..hah! siap~~
:)

lagi satu...bukan tak nak pakai baju lengan panjang..
ohh..
ASH shoes - Sfera cardigan - Accesorize purse - H&M t-shirt - Levis jeans
uhh..lovely blue~~
susah benar aku nk cari baju lengan panjang sekarang ni..
semuanya saiz XS, S and M!! semua baju 'adik2'.
arh~~
even mak aku sendiri complained ok..

........................
for the next waiting sem.
rasa2nya,,macam nak pakai long skirts pergi studio..
apa kata anda??
hhaa..ala-ala girly gitu..wallarh!
tengok je la nnti..
cakap je aku ni..haha

ngee :)

5 comments: