Friday, December 17, 2010

lately..

sejak akhir-akhir ni..
asal petang je..
adik2 aku ajak main badminton,
its a good game you know..
i've been played it during the holiday 
ugh~~
time cuti je aku main..
tapi berat badan??
haha..asal la aku ckap psal berat badan,,

sejak akhir-akhir ni..
kalau tengok tv ..
channel yang automatic jari ni nak tekan..
AFC - asian food channel...
mana taknye..
terliur tengok dorang masak.,

agak-agak da 'kenyang' tengok channel tu..
burp!!
(change the channel please)...
tgok The Biggest Loser plak...
tengok jela..
tapi tak buat pon..

sejak akhir-akhir ni..
kerja nak berebut tv dgn adik je aku ni...
maklumla..
tv ada dua..
satu buat hal..tinggal la 1...
hahaa.~~

sejak akhir-akhir ni..
aku asyik mimpi yang bukan-bukan je..
bukan yang 'bukan-bukan' ok??
mimpi orang yang aku tak pernah rasa nak mimpi orang tu..
haha
ala,,,mimpi orang yang tak rapat dengan kita la.
and i don't know why~~

lately..
i feel that...
i'm alone..
even there's alot of people around me,.
but my heart said that i'm alone..
arh..!!
forget it..
..........

2 comments:

  1. mimpi 'bukan-bukan' tu ape maksudnye? x fham la eraz, otak saye ni suci sgt... tlg la gtau...

    ReplyDelete
  2. haha..yang 'bukan2' tu yang ...ala tu la ,,,yang merepek tu..xpela..otak sy pon suci..nk bgtau pon sy xreti..haha

    ReplyDelete