Sunday, December 19, 2010

agenda hari ni..





hari ni..
pagi2 lagi..
we all satu family..
pergi teluk intan!!!
pergi tengok TRON LEGACY..
tau tak??
kami pegi satu family..
accept for aina and alif..
aina spm..(padan muka!!)
jahat aku..



alif (sukan )
adik aku atlet kot..
walaupon badan dy seberat 100 kg..
what!! 100???
asal korang x caya ke??

maafla adik2..
along da lama x tgok wayang.

memang best filem ni..
dengan sound system yang memang menggegarkan kerusi anda!
berdentum2 jantung aku..
kalau la aku dpat DUKATI mcm tu..
wow!!
aku bawak pegi studio..tayang kat korang..haha..
(berangan~)

lepas tu..lepas gila2 puas hati dengan cerita tadi..
dengan lajunya..kereta kami meluncur ke mastan ghani!!
pergh!! layan makan rojak dan mee rebus dy..
tambah pulak dengan ABC yang meletup!!
kekenyangan kami td..
rojak!!

pergh!!



last day~~~
kami pergi hospital..
atok masuk hospital..
penat..
kesian dia..
keseorngan dia kat sana..
i want to company her..but i' cant..
only if i can~~

2 comments: