Tuesday, November 16, 2010

sudah...

REVIEW,

kelmarin.
.kami baru saja habis review semua project kami,,
kelam kabut jugak la masa tu dibuat,
nak kena angkut semua drawings, models and mock ups pegi bangunan Om baru..
pergh!! da la jauh,,
tak apa..kami da biasa...
lagipun..kami puas hati sebab bangunan tu HEBAT~~..

kemudian,
kami di brief -ing oleh lecturer kami dan lecturer shah alam,..
feed back dari dorang
'to all the girls, actually you have to be more 'gila-gila' on your design,..don't be afraid to try something new n something WAU~~'
haha..agak2 macam tu la dia ckap..
hum,.
aku tau,..aku sendiri nampak...
design aku terok kot this sem..sangat~~
nevermind...
i'll try to improve my design..
n try to be more 'gila-gila'..haha..
anyway, thanx to all the lecturers and friends..yang banyak bantu aku dalam segala hal...
jasa korang amat aku hargai..
hanya TUHAN saja yang dapat membalasnya..

~nanti aku post gambar review kami k!!~

3 comments:

  1. jgn lupa ajak aku pegi halida beli biskut tu next sem! sedap!!

    ReplyDelete
  2. haha..siot giler..ko perli aku kan??
    haha
    biskut tu x sedap kot..haha

    ReplyDelete
  3. woi! jgn kutuk biskut tu! tulah penyambung nyawa aku mase ANTARA hahah sedap lah. kalau x, xla habis sebalang tu haha

    ReplyDelete