Saturday, July 20, 2013

bola!


you know what? i miss this moment so much, haihh, lagi 3 hari, lepas tu kita dah tak jumpa dah, :((

Thursday, July 18, 2013

tangan dah tak ringan dah

kuala lumpur convention centre , sketches,
ape ke bughuk bebenoo,

yang ni serius sket, 


ni buruk sngat2

tahap malas 

pejam celik pejam celik,

tak semua ada dlm gmbar,

its final review!
final year!
final all the things!
hanya allah je yang tau betapa jerit perih nangis tawa pedih cuak takot  in 4 years duration tu,
we managed to do it! alhamdulillah,


  • fear being critized during crit hour
  • our eyes bengkak lebam sebab tak tidur beberapa malam sebab submission
  • laptop jam or hang because of the photoshop, autocadd and all the things yang pasang serentak, haha
  • we played the same song over and over again from the laptop or radio,  25 hours, 8 days per week, maybe because of we dont have time to download new song, dang!
  • nescafe, coffee,livita,red bull, etc, is our main 'dishes' all the time, tapi aku dah immune ==''
  • last minute assignment other subject yang baru nak buat ,
  • plotter buat hal, 
  • oh lastly, gained weight! sebab lepas makan, duduk, and sambung buat kerja, makan, duduk, kerja, makan , makan makan makan! 

im praying for paper structure and constech, :(

Wednesday, July 10, 2013

biar
biar mereka,
peduli
jangan kau hirau semua.

Sunday, June 30, 2013

the beast (me) and the beauty.

archidinner SERENE

thank you meen for being my friend, good friend
berdoa for this final sem!
we can do it

Monday, May 20, 2013

Archifest LUAR UiTM Perak

lighting

stage

booth baju

parachute

booth inai
games : structure


banner

goro!

rehearsal 




booth and games













 dan saya berjaya menyanyikan lagu rolling in the deep that night
you rock guys!

Saturday, May 4, 2013

LAST trip studio 08 architecture

insha allah

CASE STUDY TRIP :
PICC

SACC

SDCC

KLCC

Selamat hari pilihanraya, maaf zahir batin.



5 tahun sekali kan
jangan pertikaikan orang lain duk amek gmbar post dekat fb/twitter/insta
jangan ketawakan mereka
jangan kutuk mereka
mereka sudah menjalankan tanggungjawab masing masing
begitu juga anda
bukan kah?


keluar mengundi dengan umi babah, 
sedondon berbaju putih 
menyampah tau <3