Saturday, July 20, 2013
Thursday, July 18, 2013
tangan dah tak ringan dah
pejam celik pejam celik,
![]() |
| tak semua ada dlm gmbar, |
its final review!
final year!
final all the things!
hanya allah je yang tau betapa jerit perih nangis tawa pedih cuak takot in 4 years duration tu,
we managed to do it! alhamdulillah,
- fear being critized during crit hour
- our eyes bengkak lebam sebab tak tidur beberapa malam sebab submission
- laptop jam or hang because of the photoshop, autocadd and all the things yang pasang serentak, haha
- we played the same song over and over again from the laptop or radio, 25 hours, 8 days per week, maybe because of we dont have time to download new song, dang!
- nescafe, coffee,livita,red bull, etc, is our main 'dishes' all the time, tapi aku dah immune ==''
- last minute assignment other subject yang baru nak buat ,
- plotter buat hal,
- oh lastly, gained weight! sebab lepas makan, duduk, and sambung buat kerja, makan, duduk, kerja, makan , makan makan makan!
im praying for paper structure and constech, :(
Sunday, June 30, 2013
the beast (me) and the beauty.
archidinner SERENE
thank you meen for being my friend, good friend
berdoa for this final sem!
we can do it
Monday, May 20, 2013
Archifest LUAR UiTM Perak
Wednesday, May 8, 2013
Saturday, May 4, 2013
Selamat hari pilihanraya, maaf zahir batin.
5 tahun sekali kan
jangan pertikaikan orang lain duk amek gmbar post dekat fb/twitter/insta
jangan ketawakan mereka
jangan kutuk mereka
mereka sudah menjalankan tanggungjawab masing masing
begitu juga anda
bukan kah?
keluar mengundi dengan umi babah,
sedondon berbaju putih
menyampah tau <3
Wednesday, May 1, 2013
Subscribe to:
Posts (Atom)




























.jpg)









